sâmbătă, 4 decembrie 2010

Scrisori către Moş Nicolae...

Am reuşit să interceptez scrisorile politicienilor către Moş Nicolae şi, cum dorinţele lor trebuie cunoscute şi de noi, cei care-i votăm, le punem la dispoziţia publicului. Iată cam ce-şi doresc politicienii de la Moş Nicolae:
 
Nini Săpunaru



„Dhagă Moşule, eu îmi dohesc penthu sfâhşitul anului, dah şi penthu anul uhmătoh, cât mai multe conthacte cu statul, mai exact, ca să nu te încuhci, fă ca Ophişan să-mi acohde şi în continuahe conthacte de phoiectahe penthu fihma mea EuhoPhoiect SHL Focşani. Şi aş mai vhea, dacă se poate, ca Hevelionul, pe cahe mi-l pethec la Vila CEC de la Soveja, să fie unul alătuhi de noii mei phieteni, pseudolibehalii Cătălin Popescu (cahe speh să nu mănânce toată mâncahea!!!) şi ceilalţi (îi ştim numai noi!). Şi dacă se poate să ajungem la Putehe la anul, deşi eu mă simt bine şi în Opoziţie, eu îţi voi fi henunoscătoh... că dacă nu, eu apelez la Moş Chăciun! Ce să-i faci, aşa-i cu negociehile, nu-ţi dă unul, te duci la altul... . Mulţumesc anticipat, Moşule!”

Marian Oprişan



„Moşule, când eram eu la Confecţia şi pupam mâna la toate nespălatele alea, copilul unei colege a întrebat-o pe mă-sa dacă portocalele sunt albastre! De atunci, eu m-am bucurat doar o singură dată când portocaliul s-a colorat şi cu albastru, adică în 2009, când am fost şi noi un pic la guvernare. Deci eu îmi doresc ca tu să-mi ţii doasrul penal de corupţie până se prescriu faptele, îmi doresc mai multe maşini pe numele mamichii, că e pensionară şi o duce greu, pentru aia mică, Mădălina, care e majoră acum, să lase mai jos fiţele, că am auzit că nu-i mai ajungi cu prăjina la nas că e fata şefului de judeţ iar pentru Lucreţia (ştii tu cine e... hî hî hî!) îmi doresc să am bani să-i cumpăr cât mai multe hăini (am scris bine?) de blană, ca să simtă şi ea că e doamnă, ce naiba! A, deci pentru alegătorii mei, îmi doresc să mi-i ţii la fel de fraieri ca să mă voteze la nesfârşit! Jeo m-apel Marian Oprişan e je sui le prezidan de la Consei Judeţen!”

Alin Trăşculescu



„Moşule, se apropie alegerile în partid la mine, nu am emoţii, dar dacă se poate să-mi confirmi că voi ieşi preşedinte, că nu vine Sorina în ultimul moment să-mi facă vreo surpriză... aş fi cel mai fericit! Şi poate poţi să-mi dai un semn că nu mă sapă Nicu Tănase, că eu simt că a început să şi-o ia în cap, bâzâie că vrea să-l pun prefect, dar mie-mi convine să-l ţin pe Nelu Breloc, că e cam bleguţ aşa... . În rest, ce să-ţi spun, eu sunt bine, sunt tânăr, în formă, fac ce vreau, mai un Extrem, mai un fotbal, mai un Bamboo, când sunt la Bucureşti, d-astea... dar ştiu ce fac? Ti pup, Moşule!”

Didi Bacinschi




„Moşule, ce tânăr eşti! Hahaha, glumeam, că am şi eu părul alb ca matale! Deci eu îmi doresc să mă mai suporte focşănenii încă doi ani, deşi am auzit că sunt tare supăraţi că n-am terminat Piaţa Unirii, dar dacă Marian mi-a impus de la cine să iau beton, materiale de construcţii etc., ce să-i faci... . În rest, eu mă simt bine, mi-e bine ca primar de Opoziţie, fraierii mă votează, am părul alb, par om serios...”

UNPR Vrancea



„Dragă Moşule, îţi scrie un grup de uneperişti, printre care Nicu Tănase (nu ăla de la PDL), Corneanu etc., prin care te rugăm să ne dai şi nouă nişte funcţii prin deconcentrate, că facem foamea, aici, în Vrancea, iar domnul general Oprea ascultă numai de baron! Nu ne plângem, dar ne-am săturat să ne mâncăm între noi şi de sub unghii aşteptând să prindem şi noi o bucăţică de ciolan, zău aşa! Mulţumim anticipat!”

Ion Oprea



„Dragă Moşule, ca cadou aş dori să nu mi se mai spună Nelu Breloc, că asta nu e poreclă de ditamai prefectul, e ruşinoasă... . Şi aş mai vrea ca tot eu să fiu prefect şi la anul, pentru că am fost ascultător, am ascultat de Oprişan, că altfel se supăra domnul Blaga... . În rest, pentru Mihaela, dragostea mea, îmi doresc să mă vadă şi ea bărbat, odată-n viaţă, că mereu îmi reproşează că sunt cam obosit... .”

Sorina Plăcintă, Lică Panciu



„Dragă Moşule, mulţumim că ne-ai adus cele două vile de la Direcţia Silvică (Dragomira şi Lepşuleţul), pe care le-am luat în locaţie de gestiune! Suntem fericiţi şi abia aşteptăm să facem bani!”


Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare... .

4 comentarii:

  1. Orice asemanare cu realitatea trebuie investigata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrisorile nu vor ajunge la mos nicolae, au fost interceptate de doi s'un sfert si au ajuns la mos base.

    RăspundețiȘtergere
  3. Glasul alegatorilor: Nu stiu cum vor face, cum se vor intelege cu Mos Nic(i)olaie, dar recomandam alesilor sa nu-si lase bocancii la usa, din 3 motive:
    1. Pot fi furati, desi dupa miros nu cred ca se va incumeta cineva sa-i ia.
    2. De ciuda, se mai poate caca careva in ei, desi ar merita un asa cadou.
    3. Or ii ia si cu prima ocazie la trage cate-un sut in cur la fiecare dintre alesi.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buuuuun articolul! Mi-a placut ca sa zic asa! Pe acilisea prin Focsani ca sa zic asa e cam plictiseala ca sa zic asa si e bune si scrisorile astea despre rebuturi ce trebe revergorate ca sa zic asea si sa fie fara suparare ca sa zic asea ca si asa is somer si parca as vrea ca sa muncesc ca sa zic asea :))

    RăspundețiȘtergere