luni, 1 noiembrie 2010

Mulţumesc publicului din România şi diaspora

Am intrat pe statisticile blogului şi am observat că este foarte accesat de românii din diaspora, fapt pentru care le mulţumesc şi le promit că n-am să-i dezamăgesc, deşi în următoarea perioadă o să am mult mai puţin timp să mă ocup de blog. Şi pentru că am văzut că se obişnuieşte publicarea statisticilor, o s-o fac şi eu, publicând topul accesărilor frecvente, pe ţări: 


România
 3.548
Statele Unite ale Americii
 91
Marea Britanie
 82
Italia
 49
Germania
 28
Canada
 20
Belgia
 19
Ucraina
 12
Rusia 
9
Finlanda 
5

Un comentariu:

  1. Ehe,ziceti merci cu diaspora ca nu scapati nici de ciuma rosie fara noi!Buturuga mica rastoarna caru' mare!As vrea sa cunosc o rusoaica,una din cele 9 care iti vizioneaza post-urile,nu de alta dar daca se uita pe blogul tau ori e vreo spioana rusoaica cu picioarele lungi si parul rosu care urmeaza sa fie trimisa in misiune ori vreo spioanca romanca cu dor de casa. Se poate?

    RăspundețiȘtergere