marți, 19 octombrie 2010

Stenogramele interceptărilor convorbirilor telefonice dintre Marean şi alţii

Luni

MOP – Alo!
Săpunaru – Să thăieşti, bahoane! Ce faci?
MOP: Uite, abia m-am trezit, am luat cam mult Xanax aseară, am fost pe la Dance şi m-am culcat târziu...
Săpunaru: Uite ce m-am gândit, hai să mai facem şi noi un dhum judeţean la mişto, să-l phoiectez eu phin fihma mea şi mai luăm nişte lovele, că am o nuntă peste două luni şi mă bate la cap şi nevasta să mehgem în Choaţia de Chăciun...
MOP: Bine, mă, Nini, uită-te tu pe hartă şi dacă mai găseşti unul care nu figurează ca fiind reabilitat, îmi spui. Se rezolvă.
Săpunaru: Bine, bahonaş mic, te pupă Nini. Pa!
MOP: Mmm, cum să spun eu... pa!



Marţi

Alin Trăşculescu: Alo!
MOP: Da, golănaş mic...
Trăşculescu: Azi e şedinţa de CJ, o să facem un pic de scandal, ca să dăm bine la Ziarul de Vrancea şi la alţi fraieri de la presă. Vezi că o să facă urât Cornel Negru, da’ nu-l mai lua şi tu la mişto, că se supără!
MOP: Dacă nu pot să mă abţin? Eu marţea nu iau pastilele, nu ştii?
Trăşculescu: Te-am aşteptat ieri la Buzău, pe Europeană, da’ n-ai trecut. Voiam să te iau la Bamboo... .
MOP: Haide, mă Alinuş, lasă-mă cu discotecile, eu sunt om serios...
Trăşculescu: Bine, fii atent, ai văzut că a plecat Sorina, acuma nu mă mai freacă nimeni la funcţie, mai lasă-mă un pic şi nu mă mai teroriza în Monitor, măcar până câştig din nou şefia PDL... .
MOP: Avea dreptate Mitrea, golănaş mic, îţi dă omul un deget, tu îi iei toată mâna... . Bine, fie.
Trăşculescu: Mersi mult, rămân dator.
MOP: Oricum îmi eşti... . 



Miercuri

Valter Popescu (director ENET): Să trăiţi, şefu’ !
MOP: Da, mă, ce-i?
V.P. Stiţi, eu mai am iniţiative din astea, pentru dumneavoastră, mă gândeam să mai creşteţi în sondaje... mă gândeam să le tăiem la fraieri căldura, scriem în Monitor că e o situaţie disperată, că negociem cu furnizorul de păcura, Guvernul nu ne dă bani, bla bla, după care apăreţi dvs. salvator şi spuneţi că aţi deblocat situaţia, stiţi, cum făceam prin 2004... .
MOP: Bine, mă, da’ vezi că mai sunt şi câţiva de la Monitor care au căldură de la ENET, la aştia să nu le tai, da?
VP: Da, şefu’!

Joi

Victor Ponta: Alo, ce faci Mariane?
MOP: Să trăiţi şefu’, uite, mă gândeam cu ce să mă îmbrac pentru şedinţa BPN al PSD... . (nota: puteţi admira asorte-ul în poza de mai jos)
V. Ponta: Auzi, fii atent, tu ştii că eu am fost procuror comunist... .
MOP: Da, şefu’, ştiu. Dacă aş fi ştiut pe vremea când eram anchetat pentru mici găinării prin Gara Focşani, aş fi cerut să mă anchetaţi dvs!
V. Ponta: Lasă asta, mă, poţi să-mi aranjezi cu procurorul Popescu şi cu Gâlca să-i facem un dosar lui Geoană? Am auzit că Lefter, ăla, de la Parchet de la voi, e omul tău... .
MOP: Gata, dom’ preşedinte, se rezolvă, îi facem o evaziune cu oamenii mei de la Garda Financiară, Lungu şi Ciocârlan şi l-am rezolvat!
V. Ponta: Aşa să faci, că iar a început să mănânce c...t pe la presă! Hai, pa, că mă sună Dacy!

fotografie preluata de pe site-ul PSD


Vineri

Traian Băsescu: Hă hă hă, ce faci, baroane?
MOP: Să trăiţi, dom’ preşedinte, uitaţi, mă pregăteam să plec la Capitală, la BPN-ul nostru de rahat!
Băsescu: Auzi, mă, tu ştii că ai un proces de corupţie, ţi l-a făcut Tăriceanu... da’ eu am dat ok-ul...
MOP: Da, dom’ preşedinte, ştiu!
Băsescu: Păi dacă ştii, fii atent: vezi că eu vreau să formez cea mai tare organizaţie UNPR la Vrancea. Trebuie să te ocupi personal iar eu vorbesc să te mai ţină în libertate.
MOP: ‚nţeles!
Băsescu: Era să uit: nu mai trimite flori la fiică-mea, Ioana, că am combinat-o cu un şmecher. Găseşte şi tu o fată din popor. Uite, combină-te cu fata lui Vântu, că de-acuma o să fie singură acasă! Hă hă hă, ce glume am! Hai, pa! Vezi că mă interesez dacă ai rezolvat, îl trimit pe Gabi Oprea cu avionul de Armată să verifice dacă ţi-ai îndeplinit sarcinile! Să trăieşti bine!
MOP: Păi trăiesc...  



Sâmbătă

Cory (director Mîncătorul de Vrancea): Iubi, ce faci?
MOP: Ce să fac, sunt la Bucureşti, l-am luat şi pe Noaptiş, ăsta, în caz că te întrebi de ce lipseşte de la servici...
Cory: Auzi, iubi, am văzut o haină de blană şi boul ăsta de bărbatu-meu nu vrea să mi-o ia, îmi vine să plâng de supărare!
MOP: Hai, stai cuminţică, îl trimit eu pe fraierul ăsta de Noaptiş să o cumpere, numai să-mi spui magazinu’. Hai că nu mai pot să vorbesc, vine Vanghelie! Te pupă tati, pa! 


Adrean (fratele): Alo, Marinică, ce faci, frate? 
MOP: Ce să fac, mă, pe la Bucale. 
Adrean: Auzi, mai ţii minte când îmi luai ghetele ca să te duci la şcoală, că eram sărmani? Bine, că tu numai la şcoală nu te duceai, dar în fine... .A venit timpul să-mi dai şi mie ceva. Vreau şi eu vreo două zile pantofii ăia ai tăi, argintii... 
MOP: Frate, pe bune, i-am luat cu mine la BPN, chiar nu pot... .

Duminică

Ziarul de Vrancea: Bună ziua, domnule preşedinte. Ne puteţi spune ce măsuri s-au stabilit în BPN?
MOP: Cu voi nu vorbesc, v-am dat reclama cât casa, cu Bachus 2010, şi voi tot de cacao mă faceţi. Vă urez o zi minunată!

Acest text este un pamflet si trebuie tratat ca atare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu